onsdag 27. januar 2010

- og vi gir oss ikke!



Det hjelper å sove på saken, har jeg hørt. Søvnen er så som så for tiden, med bebistermin i morgen, men noe godt kom det ut av natten likevel - jeg skjønte plutselig alt! Måtte bare sy en veske til (gidder nesten ikke fortelle hvor jeg har kjøpt stoffet....). Og det var så mye enklere at det gikk på under halve tiden med kun tre små knivsprett. Jeg synes formen på veska er så fin og liker innsiden godt. Den er nesten enda finere når man laster den full med diverse. Jeg synes oftest det bare er stress med masse lommer, husker aldri hvor jeg har lagt hva, så da romsterer jeg heller!



Byr på et lite bilde av "baksiden" også:



Denne gangen kunne jeg skrive ned nøyaktig hva jeg gjorde i hvilken rekkefølge så jeg skjønner det til senere. Justerte litt på mønsterdelene der veske og seler møtes og det ble nesten helt bra (tredje gangen gilt). Den er strøket, men det synes visst ikke gitt, har en liten vei å gå der også jeg.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer!

    Lurer litt på om itte denne passer bedre til meg enn den grønne?????
    Det er lov å prøve seg?

    SvarSlett
  2. Hehe... Jeg vet hvor du har kjøpt stoffet. Fint veskestoff! sjekk veskene på bloggen min ;) og gratulerer som 2-barns mor. Punktlig liten gutt!

    SvarSlett