søndag 24. januar 2010

Forkle til poden


Kjeder meg litt i kveld, legger ut en post med et forkle jeg sydde til supern for et par uker siden. Han liker ikke å bli klissete på fingrene når han spiser, så han tørker seg her og der, og da er det best med der, på forkleet. Har hatt et i et par år nå, sydd av en gammel gardin, som hadde blitt helt frynsete. Så nå sydde jeg et nytt - av et dynetrekk jeg kjøpte på salg for evigheter siden som ikke er blitt brukt. Mønster: Slumpmåling av det gamle forkleet som ble til etter anvisning fra mor, det forkleet var det faktisk første jeg sydde på maskinen kom jeg på nå.

Men tror ikke det blir photshopping på rubb og stubb, gitt, det tar for lang tid.

1 kommentar:

  1. Så lurt med fokle. Heime hos oss er det òg nokre som veldig lett tørkar hendene på kleda. Uansett om dei har vaskeklut el.l. liggande tilgjengeleg.

    SvarSlett