søndag 24. januar 2010

...og en til mor


Kjære mor, her en veske til deg - hvis du vil ha? Det fikk bli en kombinasjon av IKEA-stoff, et slags grønt retromønster med svart for. Samme mønster som Petra prøveveske med mønster fra Syserine med to små modifikasjoner - håndtakene er ikke vrengsydd, det ble for pes, strøk innbrett og sydde rundt i stedet, og så laget jeg for moro skyld to innvendige lommer:

Noen små notes to self:
1) Det kan være at det blir penere om man ikke klipper på frihånd
2) Hvordan var det nå igjen når hankene skulle festes - skulle innsiden være ut eller inn mot ytterstoffet når de festes før jeg vrenger? Jeg har allerede glemt det (igjen). Så hankene er "vrange", men jeg synes ikke det gjorde så mye (adaptiv preferanse).
3) Det er forskjell på trådkvalitet gitt.
4) Vi får vel se om jeg gidder photoshoppe bildene, den observante leser ser at jeg gadd bare det ene!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk! Er meget fornøyd.
    Kommer og henter den over helga jeg!
    Jeg er i gang med strikkepinnene,-uten mønster som vanlig. Det blir et plagg til lillebror.

    SvarSlett
  2. Så fin! Så du har photoshop.. det vil jeg også ha, hvis jeg da kommer til å giddeå redigere, da.. det skal helst gå litt fort å blogge!

    SvarSlett